12 d’abr. 2012

LA CAIXA

LA CAIXA és una activitat de gestió de les pròpies EMOCIONS que serveix a l'alumnat de l'aula d'acollida per identificar i compartir els seus sentiments en aquests moments de canvi en les seves vides.

Dins la caixa hi han de posar tres objectes: un del seu PASSAT, un del seu PRESENT i un del seu FUTUR.

Mireu...


SARAI (COLÒMBIA)
PRESENT: viatge a Catalunya
PASSAT: guanyadora del concurs de models
FUTUR: el retorn a Colòmbia


 SOKHNA (SENEGAL)
PRESENT:el meu pare
PASSAT: la meva àvia
FUTUR: seré jardinera


 VASYLYNA (UCRAÏNA)

PRESENT: els pentinats de la meva germaneta
PASSAT: el naixement de la meva germana Veronica
FUTUR: seré professora


 ANDREA (ROMANIA)

PRESENT: el llibre que m'estic llegint
PASSAT: la Blancaneus, la meva joguina preferida
FUTUR: em dedicaré a l'estètica


 CLAUDIU (ROMANIA)
PRESENT: el meu bolígraf
PASSAT: la meva joguina preferida
FUTUR: seré dentista i em guanyaré molt bé la vida


 VOLODYMYR (UCRAÏNA)


PRESENT: un CD de música
PASSAT: la closca de la meva tortuga
FUTUR: el proper animal de companyia, un gosset


VYKTORIYA (UCRAÏNA)

PRESENT: l'ordinador, bon company de feina
PASSAT: la meva joguina preferida, el drac-guardiola
FUTUR: regal d'aniversari, un gos

 DANIELA (ROMANIA)
PRESENT: un ou de Pasqua
PASSAT: la meva barbie preferida
FUTUR: el meu futur cotxe



KAREN (COLÒMBIA)

PRESENT: primer bany a Catalunya
PASSAT: per Halloween "de pollet"
FUTUR: seré actriu



 LINA (XINA)

PRESENT: ou de Pasqua (tradició que ha incorporat a la seva cultura)
PASSAT: excursió al riu
FUTUR: seré dissenyadora de moda


COUMBA (SENEGAL)

PRESENT: la meva família
PASSAT: família nombrosa i amics
FUTUR: seré model


JHONATAN (COLÒMBIA)

PRESENT: aprendre la llengua catalana
PASSAT: el gosset que vaig tenir a Colòmbia
FUTUR: seré futbolista

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada